Green Fair – part uan :D

Ete nişte oarecare poze.

Mai găsiţi astfel de tablouri aici şi aici.

Standul, aşa cum era el la începutul începuturilor. Adică în prima zi 😀

img_7449

Side view. By Cershe.

img_7455

img_7456

Fanele mele, aliniate. Plecăciuni!

img_7458

Şi atât.

Aş pune poze şi cu mine dar nu sunt artistice şi nu mă arată în minunăţia mea 😀

Vine şi part tu, as soon as i get the other pics ;;)

LATER EDIT: Bonusuri!!!

Unu: PlohotNuke şi Harciogul, în faţa standului, plănuind world domination 😀

harciog-preocupat-green

Doi: PlohotNuke şi Hârciogul plănuind world domination, de data asta în poziţie şezută.

dsc01034

9 thoughts on “Green Fair – part uan :D

  1. smolCau

    dar tu observi ca ne-ai taiat picioarele si nu se vede ca eu stau lasata-n jos?! acuma toata lumea o sa creada ca sunt CHIAR ATAT de mica, aoleu!

    Reply
  2. smolCau

    breeeeeeee. intai si-ntai ca am stabilit ca nu ai sa imi dezvalui NICIODATA inaltimea!! pe urma… ai retinut-o, oricum, gresit :)) (ca sa se vada bine pietri si cershe, nerusinato! de aia ma lasasem in jos!)

    in al doilea rand, mersi, alex, de aparare. daca ai putea s-o si vanezi nitel pe cau asta mare, ar fi ideal 🙂

    Reply
  3. dinpoveste

    ce world domination, bre? lipaiati nestea si infulecati hamburgeri :)) [in a doua poza il razbise frigul, ai? 😀 ]

    Reply
  4. plohotnuke Post author

    taaaaccciiii, taaaaciiii! noi nu mancam hamburgeri, suntem foarte eco si toate alea. si nu bem nestea, ca are prea multe calorii. si coloranti. si gust de axion 😀 cat despre frig, Harciogul a inghetat in mod asiduu pe tot parcursul targului. NU de alta, dar avea pantaloni scurti 😀 Iar eu gluga si blana (observi, sper, reeditarea gecii Padurarul) 😀

    Reply

Leave a Reply

