Şi trecu şi Green Fair/ Greenfair 13 :D

Cele două zile de târg au fost călduroase şi pline de străini 😀 presupun ca era din cauza (da, din cauza, pentru că pe mine nu m-a ajutat cu nimic prezenţa lor, cei mai mulţi nu înţelegeau prostioarele de pe creaţiile mele :D) zilei de 9 maaaaiiii (ziua europei etc etc).

Ete şi poze.

IMG_8219

Pregătirea standului  (alături, standul cumnatei Adelina :D)

IMG_8220

Standul pe la începuturi:

IMG_8221

Accente:

DSC00590 DSC00591 DSC00589

DSC00594 IMG_8243 IMG_8247

IMG_8295

Ultima găselniţă a fost broşa-ochi, cea albastră având cel mai mare succes 😀 Preview urmează. Poze mai multe vor fi postate pe parcursul acestei săptămâni, la categoria Bijuterioare. Aşa o să vedeţi ce alte chestioare am mai creat pentru această ediţiune 😀

DSC00592

 

Ce mi-am achiziţionat în această ediţie:

spirala_topita_cupru_2 spirala_topita_cupru_3 spirala_topita_cupru_1

I love it, e genial, în ciuda a ceea ce spun alţii 😛 De la Metamorfoze.

Pentru ai mei am ginit deja nişte obiecte foarte mişto făcute:

IMG_8283

IMG_8284

IMG_8286

Tot ce ştiu este că pe nenea care le face îl cheama Bogdan şi că deţine acest câine cu ochelari absolut genial!

IMG_8242

Aştept ediţia următoare. Din câte am înţeles, aceasta va dura 3 zile şi se va desfăşura în parcul 23 august. DAR detalii veţi primi de îndată ce le aflu şi eu.

Toate cele bune şi plecăciunile de rigoare!

2 thoughts on “Şi trecu şi Green Fair/ Greenfair 13 :D

    1. plohotnuke Post author

      pai poate daca vorbesti cu cei de la Metamorfoze au sa iti faca unul asemanator… eu zic ca merita :X

      Reply

Leave a Reply

