Mici daruri

În ultima vreme mi-am ocupat timpul cu crearea unor comenzi speciale şi a unor daruri pentru persoane speciale.

În primul rând, mă bucur că am putut termina brăţara lui Siminuş. Săraca, o aştepta de mult timp. Vor sosi şi cerceii, curând.

[bile de lemn lăcuite, înşirate pe organza verde crud]

DSCF5232

P1030819

Apoi, pentru că pleacă din ţară şi poate nu o să o mai vedem niciodată, i-am dăruit lui Dienush o brăţară pe care o confecţionasem pentru mine.

[mărgele de sticlă şi agat verde. înşirate pe sârmă plastifiată foarte subţire]

P1030830

P1030828

P1030829

Cadoul care m-a amuzat cel mai mult a fost cel pentru my (fairy) Godmother. Am creat o brăţară atipică, din bile măricele de lemn şi pietre semipreţioase verzi, cu câte un membru al familiei pe fiecare mărgea. Calitatea pozelor e dubioasă. La fel, mulţi nu vor înţelege valoarea acestei brăţări. But it was made with love.

P1030822

P1030823

P1030825

P1030826

Apoi, pentru că vine vara şi vreau brăţări multe şi colorate, am fabricat acestea:

DSCF5219

DSCF5221

Şi a doua brăţărică:

DSCF5222

DSCF5225

Le port pe amandouă la aceeaşi mână. O purtam, împreună cu ele şi pe cea dăruită lui Dienush, dar na…

Apoi m-am gândit că îmi lipsesc nişte cercei…

DSCF5207

DSCF5209

[mărgele albastre de sticlă pe sârmă plastifiată moale]

Perechea numărul doi:

DSCF5215

Preview-uri ale altor chestii speciale:

P1030814

P1030833

În weekendul acesta am să sistez producţia de chestiuţe pentru a sărbători Hârciogul. El îmbătrâneşte, împlinind un sfert de secol. În aceeaşi măreaţă zi îmbătrâneşte şi doamna Griz, dar mai puţin. Pentru că I love them (dar şi pentru că aştept să îmi facă cinste :D), le urez LA MULŢI ANI, BANI, SĂNĂTATE şi toate cele ce se urează cu d-aste ocazii. 😀

Zee End!

One thought on “Mici daruri

  1. Luana

    Iubeesc prima bratara.:x:x
    Stiiiu ca probabil nu e de vanzare,dar o superador.
    Se poate face la comanda.?:D
    Aaa.Si da.Un pret aproximativ m-ar superajuta:D

    Thaanx>:D<

    Reply

Leave a Reply

