Târg = arsură

Nu, nu sunt încântată. Şi acum îmi oblojesc pielea arsă de soare.

Ca să nu comentez mai multe, bag poze.

Me and my happy (burnt) face.

Ete standul meu. Personalizat şi toate cele de data aceasta, la fel de nesuferit ca bijuteriile mele 😀

IMG_1334

Mai mulţumită în ziua 2, când prestam stat degeaba, dar de data aceasta la umbra unui baobab.

IMG_1421

Ete zee FIEND, Celelalteculori (click!), care prestează accesorii de balerină, crede ea, dar eu zic că sunt mai degrabă de vintage whore (în cel mai bun sens, bineînţeles :D)

IMG_1330

Asta creează ea. Nu am avut dreptate? 😀

IMG_1310

Ete-ne, la fel de pr*as*e ca în liceu

greenfair_20iunie2009 094

Am apreciat:

Şoarecele de la Sofia Lopez

IMG_1399

Colier şi cercei geniali de la Glorybox (click!)

IMG_1389

Breloc foarte drăgălaş de la TricksBox (click!)

IMG_1395

Cercei, medalion şi gâză de la Piticul Verde

IMG_1404

IMG_1402

Chestii cu fluturi (eu urăsc fluturii – acum deţin una bucată piele de găină), dar ăştia sunt purtabili. De la Flaviotta (click! şi aici)

IMG_1406

Mulţumiţi?! Poate prind pe careva CĂ COmentează că nu am băgat poze de la Green. Mna!

Plecăciuni, ca de obicei.

Leave a Reply

