Povestea lui Lac Protector

Nu înţeleg de ce cei de la Maimeri au îndrăznit să schimbe compoziţia lacului protector pe care îl foloseam.

Primul borcan pe care l-am achiziţionat a fost ca raiul pe pământ. Stratul se prindea foarte bine, era gros, lucios şi toate cele. Am terminat primul borcan, am luat altul. Mai scump, dar fie, pentru calitate cică ar fi meritat.

Lacul a fost infect. De o mie de ori mai subţire, cojibil (foarte!), nici măcar la fel de lucios, plus că am terminat borcanul imediat.

Ieri tocmai terminasem o brăţărică la care am lucrat cu mare drag (pe lemn). M-am lăudat tuturor, azi plănuisem să o arăt. Ei bine, Maimeri-the-lac mi-a distrus opera de artă pentru că s-a uscat extrem de prost şi s-a cojit într-o secundă, cu tot cu bucăţele bune de vopsea.

Soluţie supremă, de ultimă oră, dar total nepractică: fuga fuga la Mr Bricolage, unde închideau în juma de oră şi achiziţionat un litru lac pentru yacht-uri, putacios şi toate cele, cu uscare de până la 16 ore.

Aşa că rugăciunea mea cea de toate zilele, în urma căutărilor sisifice de pe net (forumuri and shit) este ca oamenii buni cu suflet bun şi credinţă în Dumnezeu să îmi recomande un lac minunat cu care să prestez în continuare creaţii de mare angajament.

Aştept sugestii.

Plohotnuke prestează o plecăciune umilă.

Pam pam

3 thoughts on “Povestea lui Lac Protector

  1. Andreea

    Au …. urata treaba. Eu pentru fimo folosesc lacul producatorului – m-am gandit ca daca e lac de fimo facut de firma care face fimo, tre’ sa fie bun 😀

    Pentru acrilic am luat unul de la Pebeo (Artist Acrylics, Vernis Brillant), special pentru acrilic cica. Sticluta are 75 de ml, dar am dat cu ea toate bijuteriile de la targ si s-a dus doar jumate. Cred ca a costat cam 15 lei.

    Nu stiu cum ar reactiona pe lemn nici unul dintre ele …

    Reply
    1. plohotnuke Post author

      nunu, ushu, e vb de o brataraaaa si de chestiile pe care le fac eu din asa numitul lut ;;) no door there, dear 🙂

      Reply

Leave a Reply

