Green, cel de-al 15-lea

Pentru acest Green am creat nişte bijuterioare that are so not like me, dar pe care le ador şi recunosc că le pun la bătaie cu zgârcenie. Cel puţin cerceii verzi atârnători i-aş purta non stop dacă nu m-ar face să semăn cu o maimuţă. Deci delectaţi-vă cu chestioarele ACILEA (click!)

Preview-uri:

greeniul09 030

greeniul09 027

greeniul09 024

greeniul09 035

Şi sunt foarte mândră şi de chestia asta:

greeniul09 045

În rest… se pare că nu m-a ascultat lumea şi nu a dorit să strâng bani pentru chirie sau pentru Grecia, pentru că a fost un târg cam pustiu 😀

Tocmai de aceea ne-am apucat de rebranduit bijuterioarele mai foarte vechi ZeeCauz (click!) pentru a le trimite departe, departe. Am păstrat totuşi cerceii cu monştri dubioşi pentru că îmi amintesc de ziua în care am mers la primul ceai cu Hârciogul :))

HPIM5811

Siniştri 😀

Altele:

Celelalteculori (click!) făcând treabă:

greeniul09 049

Panoul Plohotnuke

greeniul09 076

Rebranding ZeeCauz:

greeniul09 091

Muncă pe plantaţie:

greeniul09 092

NOTĂ: În timpul următorului Green Fair (29-30 august), Plohotnuke nu va fi prezentă, ea scăldându-şi tălpile în ape greceşti. Vă invită însă să le faceţi vânzare Ioanei (click!) şi Adelinei (click!).

NU mă uitaţi! Voi reveni la târgul din septembrie cu chestii multe şi noi.

Deocamdată prestez comenzi online.

Plecăciuni

Leave a Reply

