Green de toamnă

ÎN PRIMUL RÂND NU RATAŢI NOUTĂŢILE DE LA SECŢIUNEA BIJUTERII (CLICK). Preview-uri:

IMG_1976 IMG_1981 IMG_1987 IMG_1996 IMG_1994 IMG_2001

APOI!

Mă, de ce nu m-aţi ascultat când v-am zis să prestaţi nişte Green?!

Ediţia de acum a dat impresia unei şezători, a fost foarte mişto, păcat că păsările călătoare nu au adus şi nişte clienţi, hehe.

Standul meu a fost re-pimp-uit, so here goes, cu tot cu etichetuţe cu preţuri fosforescente:

IMG_2009

Da, chestiile care încercuiesc numele sunt ANTENUŢELE personajului dubios. Nu, nu sunt ciuperci, nici felinăraşe 😀

Am achiziţionat şi nişte minunate obiecte. Mă rog, achiziţionat e mult spus: le-am cerşit cu neruşinare pe majoritatea. Şi le-am mai şi pus pe creatoare să pozeze pentru blogul meu. Le-am obligat să pară fericite că mi-au dat obiectele preţioase. Ete:

IMG_2022

IMG_2029

Cau (CLICK!) there mi-a cusut o broşă specială. I got to choose the colours, yey! Ştiu, nu ma pricep deloc 😀 Moving on…

IMG_2024

IMG_2030

Clepsidra cu daruri (aka Adiţa) a confecţionat un minunat orologiu :)) pentru bunăstarea mea. E la fel de aerian ca mine, total decorativ 😀

IMG_2025

IMG_2017

GloryBox (CLICK!) a creat aceşti cerceloi-guguloi.

6 thoughts on “Green de toamnă

    1. plohotnuke Post author

      ti-am zis! 😀 da nu o scot pt ca esti o draguta! ;;) si ai si strica rostul postului.asa ca liniste! 😀

      Reply

Leave a Reply

