PLOHOTNUKE zice!!! Mazi şi I love handmade fairs :)

Mai bine prestez un singur post pentru de toate şi gata!

În al doilea rââânnddd… TREBUIE să vă spun despre cea mai buna cocolate chip cookie mâncată ever (cu muuultă, multăăăă ciocolată, cu textura şi consistenţa perfectă, nici prea tare dar nici moale, aaa :X)! Săptămâna asta MAZILIQUE (click!) a venit la mine la birou înarmată cu o punguţă yummy yummy, al cărei conţinut l-am savurat imediat. Dovezi (scuze calitatea pozelor):

IMAGE_042

Poză cu cookie-ul lui Mazi lângă tastatură

IMAGE_043

Name tag 😀

IMAGE_044

Man, I was fast! Am ras şi firimiturile! Dar i did it pe terasă, ca să fie un moment special! 😀

IMAGE_045

Ambalajul răvăşit. Thanks, Mazi! 😀

În altă ordine de idei… târgul celor de la I LOVE HANDMADE (click!) a fost suuuuper! Multă, dar foarte multă lume, bre! VEdeţi că în decembrie vine altu! I’ll be there! Am prestat f puţine poze, dar revin cu mai multe poze ale produselor soon, în categoria Bijuterioare. Până atunci na-vă!!!

IMG_2582

O, doamne, ce feţe încântate! 😀 Domişoara Vacă (click!) aici a prestat şi ea nişte chestii balerinice de-ale ei! 😀

IMG_2581

Doamna Silvia (click!) face vizite de curtoazie. Apreciem!

IMG_2583

Cumnata (click!) care nu râde niciodată cu toţi dinţii 😀 Se vede ce poartă, mdah?! Fencs, băh, că ai prestat târg ca sa mă vezi ;;)

IMG_2585

Iiiih! Un potenţial client! 😀

Nişte mici noutăţi:

IMG_2549

Cercei de tocilară. Clar, nu?

IMG_2552

Pentru conştiincioase

IMG_2554

Producţia nouă de broşe cu tocilari. Am şi pe alte culori 😀

IMG_2556

Pentru că s-a cerut!

IMG_2557

IMG_2559

IMG_2560

Singurele lucruşoare în limba engleză, dar mai sosesc!!!

IMG_2576

Multe brăţări unicat! Ultimele două sunt vândute şi probabil acum sunt purtate de nişte copile din SUA 😛 Sper să le placă ;;)

URMEAZĂ şi alte chestii pretty soon! Inclusiv cercei şi broşe cu Sunt o zână!!! My favourites!!! 😛

Plecăciuni!!!

4 thoughts on “PLOHOTNUKE zice!!! Mazi şi I love handmade fairs :)

  1. ioana

    si eu care credeam ca chocolate chip cookiesurile mele au fost cele mai apreciate, sniff…

    well, nu ma pot sa am pretentii cand e vorba de chef mazilique, nu? 😀 si eu folosisem, oricum, reteta ei [plecaciuni cu ocazia asta ;;) ]

    Reply

Leave a Reply

