Review I love handmade

FRIG!!! Foaaaarte friiiggg! Am îngheţat, cu căciulă şi 3 polare cu tot, cu izmene pe dedesubt şi geacă lungă!

Dar, la fel de bine, a fost frumuşel pentru că am cotcodăcit cu fomeile din breaslă :D, a venit lume să mă viziteze, a venit lume care mă ştia de la alte târguri sau de pe blog (aprecieri extreme pentru asta), a cumpărat lume. Mulţi s-au minunat, câţiva au fost uşor scârbiţi 😀 (gusturile nu se discută). Mi-a părut rău că nu am putut sta duminică mai mult – dar agenţiile de presă nu au niciodată linişte – dar pot mulţumi Hârciogului pentru marele ajutor dat şi skill-urile lui de comerciant 🙂

Aşadar, asociaţia Plohotnuke vă mulţumeşte pentru atenţia acordată!

Iată şi poze, pentră că nu se poate fără ele 🙂

Ca de obicei, panoul super panoul Plohotnuke:

Urmează chestiile de sărbători de care am fost mândră şi pe care le-am şi dat (pentru comenzi, daţi mail la plohotnuke@yahoo.com)

Set cu vâsc: cercei, broşă şi brăţară/ colier, toate din lemn. Pentru că nu mai am materie primă (după cum am mai spus), broşele pot fi reproduse numai pe suport de pastă modelatoare cu uscare la aer.

Fratele colierului, da data asta cu puţin mai mult verde:

Unul dintre seturile mele preferate, cu fulgi pe fond bleu. La fel, pandantivul poate fi reprodus numai pe suport de lut.

Set cu fulg pe fond turcoaz:

Din broşele de lemn au mai rămas câteva pe care le pun la vânzare aici cu 20 lei bucata (nu prea sunt de sărbătoare):

Dintre coliere mai am aşa:

Colierul roşu din stânga, cu fulgi – 35 lei. Este din lemn, pe suport argintiu (lanţ). Mie îmi ajunge cam până la buric 🙂 şi am 1.72. La comandă se poate luni sau scurta.

Colierul cu fantome este tot din lemn, pe suport argintiu. La capătul fiecărei mărgele de lemn sunt două pietre semipreţioase. Este mai scurt decât colierul roşu cu fulgi, dar poate fi prelungit sau, dimpotrivă, scurtat. Tot 35 lei.

Atmosfera la târg:

Adiţa în prima zi, când a făcut spume că nu i se aşează panoul frumos 😀

Pe urmă s-a liniştit, ne-am văzut în continuare de cotcodăceli rânjite. Dovada:

Sâmbătă am vizitat-o mai mult pe Cau care, în urma unei tranzacţii întârziate BCR, s-a trezit departe de noi 🙂

De data asta, a prestat, pe lângă chestiile balerinice uzuale :D, steluţe de sărbători, cârlige colorate şi o cutie de bijuterii absolut neruşinată, având în vedere că fusese cadou de la mine. Nu, nu accept nicio scuză, iar comentariile tale vor fi de prisos!!! 😀

Apoi, GloryBox! Ete poză cu ea şi cu domnul înger super înger de Crăciun 🙂 Pentru restul chestiilor (rame and stuf) visit her site 🙂

Cam ză end.

Săptămâna asta am să încep lucrul pentru comenzile de iarnă (şi cu această ocazie îmi cer scuze celor pe care i-am pus să aştepte).

Am să fabric şi nişte cutiuţe de lemn pentru cei dragi 🙂 (şansă unică) imediat ce reuşesc să le adun de la magazin. Pentru rezultate – aşteptaţi până puţin după Crăciun).

Până atunci aştept în continuare comenzi!
Plecăciuni, ca întotdeauna.

5 thoughts on “Review I love handmade

  1. nicolle

    …Si de creatiile de care nu esti mandra nu zici nimic? Hai, ca poate vrea lumea o hiragana, o katakana, un kanji 😀 😀 Lasa, mai bine ca nu le-ai pus pe lista ca cine stie, le veneau idei. Vorba aia. PS. Cutia e frumoasa. Imi tin nasturii in ea. Si margelutzele 😀 Si desigur, colierul de la tine, hehehe

    Reply
    1. plohotnuke Post author

      e nu! sunt suparata ca tu nu ai apreciat-o destul incat sa o pastrezi! dar lasa! nimic pentru tine de craciun! :d

      Reply

Leave a Reply

