Chef de muncă

Incredibil! Am chef să pictez, să lăcuiesc, să şlefuiesc nu, dar mă rog, şamd!

Dar cel mai tare mă încântă ideea unor cadouaşe minunate! Şi pentru că ştiu că mama nu citeşte blogul – pentru că îşi prinde urechile în net – şi nici tata sau fiul său – pentru că nu îi interesează – cu atât mai puţin bunică-mea, trebuie să ştiţi că sunt obsedată de desenarea multor luni (like luna de pe cer). Zic asta pentru că asta va fi tema cadoului pentru mama: luni şi bufniţe. Hoooo hooooo! 🙂

Fac asta de ieri încoace, le fac expresii diferite şi mi se par geniale!

Ştiu că e stupid da aia e!

În plus, până de Crăciun sunt în concediu, aşa că voi presta comenzile voastre cât de rapid se poate! 🙂

Plecăciuni!

3 thoughts on “Chef de muncă

Leave a Reply

