PLOHOTNUKE la AFI Cotroceni

Este un an plin pentru creatură!

E ultimul ei an de şcoală, deci big exam coming up!

A pus gheara pe un biet bărbat care nu a ştiut de el şi a cerut-o de nevastă, deci nuntă mega nuntă în regat se anunţă! 😀

Şi mai are ea un plan cel mai plan, a life-changer, dar despre asta vorbim în vară!

Până atunci să ştiţi aşea:

În săptămâna 16-21 ianuarie găsiţi Plohotnuke-ismele la ultimul etaj de la AFI Cotroceni, acolo unde este spaţiul de  joacă pentru copii.

Dacă aveţi vreo comandă specială, daţi-o cu 3 zile înainte (cel mai târziu pe 18 ianuarie) iar eu am să o aduc acolo!

Curând am să vă arăt şi cutiuţa la care lucrez momentan şi pe care încerc să o repar, pentru că mi se pare că am aiurit culorile. Bling!

Plecăciuni!

PS: Vă aşteaptă, la acelaşi stand, doamnele Glorybox şi Clepsidra cu daruri. Pentru că am băut vin împreună şi ne-am dat peste mâini în faţa unei cutii cu bomboane, am hotărât să prestăm o altă clacă! Deci veniţi!!!

6 thoughts on “PLOHOTNUKE la AFI Cotroceni

  1. plohotnuke Post author

    pai, dle gugustiukus, maine sau poimaine voi posta un obiect care a fost afectat de noul curs al vietii! 😀 multumit?

    Reply

Leave a Reply

