Ca să nu creadă lumea că am dat ortu popii…

Mai creez! Poate nu cu aşa spor, având în vedere că sunt încă în siesta de după sărbători, dar mna! Oameni suntem! 😀

Astăzi Plohotnuke-ul vă prezintă câteva chestiuţe care nu au legătură unul cu altul dar care există aşa, din voia şi bunăvoinţa creaturii!

Pregătiţi-vă, începe circul!

Pentru că Guguştiucul împăienjenit mă întreba, la un moment dat, în ce fel mă afectează viitoarea mea schimbare de statut (şi de nume, snif), îi dau în cap cu broşele astea: Viitoare nevastă. Când o să se însoare el (dacă nu o sa am peste 70 de ani :D) urmează şi broşa Viitor ginerică.

Pentru că se pare că elefănţeii sunt la modă, na-vă doi elefănţei care călătoresc naiba ştie unde:

Pisica-porc, extrem de grasă:

Iar cercei din colecţia antică (toate cele trei perechi sunt pictate pe ambele părţi) !!

Cercei semicerc:

Cercei bosumflaţi:

Cercei înfloriţi:

Apoi am creat nişte chestii asemănătoare unora dintre lucrurile create ceva mai demult.

Zâne turcoaz:

I am a cat person, dar numai cu pisica în tablou:

Bufniţe:

În rest, lucru la o cutie despre care am tot cotcodăcit aici, dar am să o postez abia după ce o dăruiesc!

Vă aştept în weekend la AFI!

Leave a Reply

