Brăţări albastre şi o ramă

Astăzi m-am plictisit şi am zis să încerc să utilizez nişte accesorii primite în dar de la sistăr in lo 😀 aşa că au ieşit aceste creaturi din mâinile mele:

1. Brăţară cu guguloaie irizate şi accesorii de metal. Guguloaiele sunt făcute din lut şi lăcuite.

2. Brăţară albastră “împletită”. Conţine mărgele albastre, elemente de metal si sârmă plastifiată. Se aşează foarte frumos pe mână

3. Am fabricat, sub porunca unei prietene, o ramă care să fie, citez: cum îţi place ţie. Numai că mie la momentul respectiv mi-a plăcut ceva verde şi foarte simplu. Rama este de lemn, pictată cu 3 nuanţe de verde, un galben şi auriu. Lăcuită, bineînţeles.

PS: Îmi cer scuze pentru decorurile ţărăneşti din spatele obiectelor!

Dacă vă place vreo chestie din cele de sus, aştept mail!

Plecăciuni ca de obicei!

One thought on “Brăţări albastre şi o ramă

Leave a Reply

