Sunt o doamnă/ Ramă cu zâne pentru Kukos

De curând mi-am schimbat statutul, aşadar să nu vă prind că mă luaţi cu “domnişoară” :)) Sunt o doamnă, ce pana mea 🙂

A, şi pentru o bună prietenă am creat o oglindă care să se asorteze cu camera ei roz şi personalitatea-i:

Iertare, din nou, pentru calitatea pozei, dar se pare că mă apucă pozatul numai noaptea 🙂

Dacă vă doriţi ceva de genul acesta, să se ştie: marginea oglinzii este din lemn; am folosit culori acrilice şi apoi am lăcuit cu faimosul meu lac de yachturi, dar se poate lăcui şi cu un produs ecologic.

Până vă hotărâţi… plecăciuni!

PS: Azi am pus la făcut (deocamdată sunt în proces de uscare) o serie mică de mărţişoare. Vă aştept pe blog curând pentru a le admira sau nu! 😀

One thought on “Sunt o doamnă/ Ramă cu zâne pentru Kukos

  1. Rox

    Felicitari, doamna! Ai avut deja si nunta? Imi place tare mult rama. Cerceii tai cu ‘you’re the bestable’ au ajuns peste ocean si sunt foarte fericiti aici si admirati de toata lumea. Cat de curand o sa-ti trimit o comanda de chestiute-cadou pentru noua mea familie. Good luck in continuare!

    Reply

Leave a Reply

