Cutie (sub)acvatică

God all mighty ştie cât am lucrat la această doamnă-cutie compartimentată! 😀 Bineînţeles, inspiraţia creaţională a sosit undeva în weekend-ul trecut pe la vreun 12 noaptea şi m-a ţinut bine-mersi până pe la 5 dimineaţa când m-a lovit somnul şi aia fu!

Cutia este din lemn, am pictat-o cu acrilice şi am lăcuit-o cu un lac special de mobilă de data aceasta (de la V33, lucios) pentru că cel pentru yacht-uri pe care îl aveam îngălbenea desenul, se usca foarte greu şi mirosea îngrozitor! 😀

Ha! Na poze!

Capacul cutiei: plaja; mie mi se pare că seamănă cu o reclamă din anii 50 😀

Capacul interior: cu mulţi peşti şi numele proprietarei pe el 😀

Detalii:

Interiorul cutiei fără compartimentare:

Interiorul compartimentat:

Doamna proprietară a cârtit niţel – că de ce nu are cutia şi umbrelă şi măsuţă pe plajă şi de ce toţi peştii înoată-n aceeaşi direcţie (Re: 1. Că am uitat şi 2. Că nu cred că ştiu să desenez peşti nedefecţi cu figurile spre dreapta! Mulţumită? :D), dar ideea generală a fost că a fost un cadou bun. Aşadar să îl stăpâniţi cu plăcere, dUamnă!

Deocamdată plecăciuni şi vă aştept cu comenzile de mărţişoare în continuare!

Leave a Reply

