Se pot face şi chestii aproape adorabile

Îmi este cumplit de greu să desenez animale adorabile sau creaturi gingaşe. Dacă le fac să zâmbească mi se par hidoase şi nu le simt ca pe ale mele 😀 Aşa că mi-a fost cumplit de greu să desenez această familie de guzgănei (aka şoareci, bre!) pentru o iubitoare de aşa ceva.

Iniţial m-am enervat că nu pot crea ceva drăguţ şi i-am făcut pe ăştia:

Dar aceştia nu au fost apreciaţi (deci sunt de vânzare deocamdată, my friends!) aşă că într-una din nopţile fără somn i-am făcut pe ăştia:

… mai sunt şi roz în obrăjiori! Bleah! 🙂

4 thoughts on “Se pot face şi chestii aproape adorabile

Leave a Reply

