Ce s-a mai făcut de-a lungul timpului

Iniţial mă gândisem să le postez aşa, puţin câte puţin, dar nu mai am răbdare, aşa că iată alaiul de mărunţişuri pe care le-am zămislit!

Lili a zis că vrea mărţişoare pentru doamnele profesoare. Cum nu sunt în stare să fiu creativă şi să arunc nesimţire în broşe pentru cadre didactice (pentru că nu ştii cine înghite şi cine nu), am zis să lay low şi să prestez chestii de primăvară: flori!

Tot de Mărţişor o doamnă şefă 😀 a vrut ceva tradiţional. I-am dat asta:

Acum urmează o serie de animale.

Bufniţele blănoase:

Pisicile umflate:

Raţa pe care eu am iubit-o infinit până mi-a sustras-o Cow:

Elefantul liliachiu:

Pisica mustăcindă:

Cine ştie modelul Zee Cauz va aprecia setul cu vaci paşnice: cercei, pandantiv şi broşă

Alte bufniţte, unele care arată a găini, altele mai normale puţin:

… iar chestia care îmi place mie cel mai mult este un pandantiv vintage cu o tanti întreţinută:

A, şi să nu uit: Hello Kitty, frate! Deci ingioi! 😀

Şi cred că gata!

Deci m-am întors! 😀

4 thoughts on “Ce s-a mai făcut de-a lungul timpului

Leave a Reply

