Sale

cercei cu japoneze – 10 lei – NU MAI SUNT

20 thoughts on “Sale

    1. plohotnuke Post author

      :-S de ce?! vroiai asa ceva? nu-ti ajunge rata? πŸ˜€ astefel de detalii se discuta in particular >:)

      Reply
  1. dinpoveste

    da, bre, voiam sa dau comanda in toata regula πŸ™‚ da’ asa, in conditiile astea, sunt nevoita sa imi rezerv [de fapt, sa imi rezervi tu :D] doar brosa-ochi VERDE ;;)

    Reply
  2. dinpoveste

    caui, i’ve been thinkin’. crezi ca ai putea face o brosa dupa chipul si asemanarea catiusei? ;))

    Reply
    1. plohotnuke Post author

      ochi verde rezervat! dar brosa dupa chipul si asemanarea monstrului… niciodata! πŸ˜€ nu sunt in stare nununu :-S

      Reply
  3. Bianca

    Mamaaaaa, ce bine m-am nimerit in Romania. Deci, vreau si eu cerceii de vacanta si aia delicatii, dar nu s-ar putea sa cer si pandantivul de vacanta? Nu mai ai unul pe undeva te rooooooog, e prea fain ca sa-l ratez. Pliz, pliz, pliz, de dragul meditatiilor de mult apuse…Multumeeeesc!

    Reply
  4. plohotnuke Post author

    ;)) bianca, deci ma vei scuipa cu spor, dar nu mai am PANDANTIVUL. hm… tu cat mai stai in ro? ca daca e incerc sa ma apuc de ceva asemanator dar mi-e ca n-o sa iasa aceeasi culoare ca cea de pe cercei… :-??

    Reply
  5. adita

    deci brosa cu ochi albastru E A MEA!!!!!
    ai inteles? ai rezervat??
    aaa,si mai vreau (bonus,bineinteles:) ) cerceii cu ochi, ca sa fiu ca balaurul πŸ˜€

    Reply
  6. Deea

    E prima oara cand dau de blogul tau…desi m-am mai uitat pe chestiutze ect…Fiindca tot ceea ce imi placea mie mult mult s-a vandut 😦 totusi m-am hotarat sa aleg brosa si cerceii cu soareci rai πŸ™‚ Sper ca se poate…Astept raspuns te pup!

    Reply
  7. plohotnuke Post author

    hello, deea. din pacate, a pus cineva ochii pe acest set inaintea ta 😦 dar poate gasesti altceva ce iti place… daca da, let me know. te pup si eu ;;)

    Reply
  8. Deea

    hei it’s me again πŸ™‚ sper ca nu deranjez si sper ca nu te superi…stiu ca nu ai ce cumpara fiindca e abia la inceput insa m-as bucura mult daca ai arunca un ochi pe http://margelutesibilute.blogart.ro/ Of sper sa nu te superi ca te-am rugat πŸ™‚ poate imi dai idei la preturi sau nu stiu…inca odata sper sa nu te superi. Ms mult de tot pup!

    Reply
  9. plohotnuke Post author

    hey, deea, lasa-mi o adresa de mail si am sa iti las impresii si sfaturi πŸ™‚

    Reply
  10. Pingback: Lichidare de stoc la Phlohotnuke | Făcut de mÒnă

  11. Zebru

    Salut! As vrea si eu, te rog, brosele cu “mor de somn” si “dorm pe mine”, tip 3. Multumesc. Imi dai tu de stire cum procedam? πŸ™‚

    Reply
  12. Pingback: Lichidare de stoc la Plohotnuke | Made by hands

Leave a Reply

