Cele trei doamne

Au ajuns acasă la mine într-o noapte ciudată şi nu au vrut să mai plece. Trei doamne ciudate s-au instalat pe canapea şi, după ce au privit în jur timp de câteva minute, şi-au văzut de treabă, fiecare în plata ei. Pentru că nu mă dau în vânt după prezenţa lor, am hotărât să le vând, pe fiecare cu 20 de lei. Doamna roşcată a venit cu plodul după ea, un copil trist, făcut din plictiseală.

Broşe de lemn:

1. Doamna Brunetă, mereu dormitând. Este cea mai plăcută dintre toate pentru că tace

2. Doamna Şatenă, narcisistă. Îşi oglindeşte imaginea pe unde apucă: geamuri, monitoare, chiar şi în bălţile apărute în urma ploii.

3. Doamna Roşcată, nesuferită. Prost crescută şi rea.

Figurină din lut

4. Copilul făcut la plictiselă. Fiul Doamnei Roşcate stă mereu cu fundul la vedere. Îl vreau plecat din casa mea.

And in the end… the eye of the beholder! De data asta pe lemn!

4 thoughts on “Cele trei doamne

  1. only M

    Doamnele sunt brose? Admirabile doamne,dar nu le ai facut o reclama prea buna!Fii si tu mai blanda ca vine canicula….Frumos lucrat!
    Ai facut pasi pe covoras la munca sau….

    Reply
  2. Ralu

    fascinante personaje 🙂
    am auzit ceva pe un blog pe undeva…ca te-ai lasat captiva in plasa maritisului?
    Pai sa aveti plasa de piatra! Ptui! Casa 🙂
    Imi pare rau ca nu am lansat mai devreme concursul pe blogul nostru, sigur aveai vreo prietena care sa-ti cunoasca dorintele de accesorizare. Mi-ar fi placut sa pot contribui cu un strop de frumos la frumosul eveniment.

    Cu prietenie,
    Ralu
    proprietar Casa cu cadouri

    Reply
    1. plohotnuke Post author

      ooo, daaaa! multumesc, doamna 😀 iar lucrurile dvs de maritis sunt foarte frumoase! :X

      Reply

Leave a Reply

